
Help
IN GEVAL JE HULP NODIG HEBT
Het aanmaken van een apparaat specifieke wachtwoorden is veiliger in. Hieronder lees je waarom.
Wanneer je bijvoorbeeld een apparaat op onveilige wifi gebruikt, bestaat de kans dat je wachtwoord lekt. In dit geval lekt je hoofdwachtwoord niet.
In het geval dat een apparaat verloren of gestolen is kan je alleen de toegang tot je e-mail op dit apparaat uitzetten door deze te verwijderen. Alle andere apparaten blijven dan gewoon werken.
Wanner je een specifieke dienst gebruikt, bijvoorbeeld een website die email verstuurd. Vaak wordt dit wachtwoord opgeslagen op een server die je niet zelf in beheer hebt. In dit geval kan mogelijk de beheerder van je website je wachtwoord inzien.
Volg onderstaande instructies op een apparaat specifiek wachtwoord in te stellen.
1. Log in op je persoonlijke Soverin-dashboard via my.soverin.net (of klik op instellingen).
2. Klik op Account
3. Klik op Authenticatie
4. Klik op Regels
5. Klik op Apparaat toevoegen
6. Kies een naam voor het apparaat en selecteer het type7. Klik op opslaan
8. Vul op het apparaat waarop je het account wil gebruiken het getoonde wachtwoord in.
⚠️ Let op! Het wachtwoord is maar één keer zichtbaar, vul deze direct in.
💡 Hulp nodig bij het instellen van je apparaat? Volg de stappen in het ‘Mail app setup’ artikel
9. Je kan nu je e-email gebruiken op dit apparaat
Apparaat verwijderen
Ben je het apparaat waarop je Soverin account is aangemeld kwijt, is deze gestolen of wil je om een andere reden het account verwijderen? Volg onderstaande stappen om het apparaat te verwijderen.
⚠️ Let op: Het is niet mogelijk om een apparaat specifiek wachtwoord te wijzigen.Verwijder het bestaande wachtwoord en maar een nieuwe aan met de stappen hierboven.
1. Zoek in de lijst onder (zie stap 1 t/m 5 hierboven voor de stappen) het gewenste apparaat op.
2. Klik het apparaat aan.
3. Klik rechts boven op verwijder.